Friday, August 5, 2011

Letter From Carey

Aaarrgghhhh!!!!! kul bape dah ni.. lambatnya masa berjalan bile duk kat ostel ni.. Time ni la aku rasa bape pentingnya kelas petang hahaha poyo je kan. Sekarang kul 3 petang, dari tadi aku ke hulu hilir pusing-pusing kat dalam rumah, rasa macam dah lame sangat rupanya makan masa 5 minit je, errmm..stress tol nak berbuka pun lambat lagi, sabo jela.

Ooohhh..baru aku teringat nak sambung balik penulisan aku semalam. Wei ko watpe tu? tulis suratlah wat ape lagi.. untuk sape? untuk Carey la sape lagi. Watpe tulis surat untuk dia, cakap jela kan senang. Eeuuww..suka hati akulah, dah dia yang nak so aku buat jela ok. Dah-dah p jauh-jauh sana don't disturb hilang segala konsentrasi aku. Errmm..macam sengal kan sendiri tanya sendiri jawab balik haha, blog aku suka ati akulah so what..!!!

tahun bila pic ni
Ok, surat yang aku berikan pada Carey dah berbalas. Pada subuh hari aku tulis surat tu dan pada hari yang sama juga dia balas balik. Excited bebenor kome yek.. biaselah kawe mane boleh kalah ngan teman ye tak hehe. Carey cakap jangan baca surat tu selagi dia belom balik Saujana tapi Zai cakap baca surat tu bila dia masuk ke rumah kedua dia (toilet) haha. The location she wrote my letter at belakang bilik Jue atau dalam kata lain sebelah kandang rabbit.

Cuba korang pikir balik, macam hina je tempat tu kan patotla bau najis surat aku hahaha sorry Carey.. tapi kalau kau marah pon peduli ape aku. Bila dapat surat tu, ermm..cam biase senyum dulu walaupon tak tau ape isi kan tapi bila start baca awal-awal lagi tulis dah salah rasa nak koyak je. Pasal ape nak mara, pasal dia silap tulis..

Weii!!!! asal ko asik salah tulis nama aku haa!!! dari sem 1 sampai sekarang masih fail lagi.. keji punya orang. Dah nak abis study, nama aku still tak boleh ingat. Nama aku Siti Nur Zahrah bukan Siti Zaharah. Siti Zaharah tu sape, makcik jual aiskrim sebelah rumah ko ke HAHAHA!!!! Oleh sebab dalam surat ko minta maaf so aku pertimbangkan hal ni. Macam biase dia memang suka buat lawak even dalam surat pon, dia buat perkara yang sama. Adoi..nak pecah perut aku gelak sorang-sorang, kalau pergi x-ray agak-agak boleh nampak urat kentut aku putus huhu.

P/s: Ermm..walaupon ape yang berlaku aku terima jela sebab nak wat macam mane kan dah memang roommate kita macam ni, semoga kau redha bersama aku Carey itu semua ketentuan Allah hehe. Euuuww!!!! Yaakkkss!!! tibe-tibe jadi baik lah plak sekejap haha. Bye





No comments:

Post a Comment