Tuesday, June 14, 2011

Aku Benci 100 Plus

Adoyai..tensionnye hidup aku ni bile tengok orang merata-rata minum 100 plus. Dia orang tak tau ke aku benci gler tengok angka 100, aku jumpa angka tu dalam buku anak buah aku pon aku terus koyakkan (benci separuh mati)  HAHAHA!!!!! Mulai hari ini aku tak nak beli lagi 100 plus. 

Gara-gara 100 plus la laptop aku rosak dan berendam air, sekarang nak main game pon xde feel smua jadi warna kelabu "menci3!!!!!" Budus punye botol, aku tutup punyalah ketat gler tapi boleh terbuka gak ceyh, nampak no barang Malaysia tak berkualiti, laptop aku juga yang menerima padah huhuhu.

Memang lahanat r.. ko 100 plus, dah la duit takde tengah sengkek ni, nak bajet lagi.. laptop plak bermasalah. Adehh.. pedihnye hidup bile tengok lappy tersayang sedang sakit teruk. Aku pikir nak betulkan balik tapi kawan-kawan cakap mahal baik beli baru je. 

Aku rasa beli baru lagilah mahal tol x, lagi pun rasa tak sanggup nak jual coz banyak berjasa dah lappy ni huhu. Weii!!!! company 100 plus korang seharusnye bertanggungjawab keatas segala onar yang telah dibuat keji!!!!!

No comments:

Post a Comment