Wednesday, August 10, 2011

Awak, Kite Dan Saya

Wan an everybody... maksudnya selamat malam semua. Kelas mandarin haritu aku belajar tentang masa dan number je. Boring and ngantuk sebab kesan ubat yang aku makan subuh tu, tak hilang lagi balik ruma sakit makin teruk. Malam ni nak buat keje malas so sambung kembali penulisan aku yang tak berapa nak penting. Suruh buat asgment tak nak, ade je alasan tapi untuk benda bodoh ni ade plak masa yek huhu. Aku rasa bukan aku saja yang macam ni, orang-orang kat luar tu pon same gak kn3.. 

Insha Allah
Blog ni dah macam dairi bagi aku, ape yang berlaku pasti akan aku  curahkan segalanya disini, suka duka pahit manis masam masin semua ada cuma teruk tak teruk je.. Today errmm..tak tau la nak cakap macam mane. Kelakar ada nak rasa mara pon ada, mane taknya orang yang sepatutnya terasa dengan aku takde plak respon apa-apa tapi sebaliknya plak yang telah berlaku huhu.

Tapi apa-apa pun sorry to my dear, tak mungkin untuk aku melukakan hati orang yang aku sayang walaupon sedikit sebab itu bukan sikapku kerana itu aku terus berdoa agar kau terus terbang dengan gembira bersama aku disisi. Kalau ada sekali pon semua itu secara tak sengaja "nobody perfect" (sebenarnya tadi xdela rasa bersalah sangat sebab aku xrasa pon semua tu salah aku hehe) tapi xpe raya nanti kita sambung minta maaf balik macam petang tadi ye.. =p 
  
Sweet Girl
Errmm..saat ini dan hari sebelumnya satu perkara yang aku sangat pasti bahawa aku sangat rindukan hana. Apa yang sedang dia lakukan sekarang, dimana dia berada saat ini, rindukah dia pada diriku. Of course la tak.. kalau rindu sekali pon belum tentu dia akan mengaku. Errmm.. i hope and i wishing on  a star to follow whenever your are to know that you everything ok. Hancurnya hati bila mengetahui orang yang diharapkan rupanya duri dalam daging. Hana cakap "sabar.. biarkan je orang buat kita, jangan kita buat orang"

Adoii..kadang aku fikir balik dia ni baik sangat ke atau memang takde perasaan. Atau lebih mudah di gelar sebagai pembaris huhu. Tapi xpela nak buat macam mane kan "sabo jela" Bagi rumput goreng special 1!!! khas untuk Jon HAHA (iklan jap). Errmm..seriusla sikit.. ok hadirnya kamu berdua dalam hidup aku  ini membawa 1000 erti yang aku tak boleh nak huraikan macam mane. Kedua-duanya sangat berbeza dari semua aspek, dan setiap apa yang korang tunjukkan buat aku tertarik untuk terus menyayangi both of you.. Cuma korang layan tak terlayan jela perangai aku yang pelik-pelik ni (aku jadi pelik pon sejak jumpa hana sebab perangai dia yang lagi pelik dah berjangkit hehe)

Haiisssyyy...malam-malam ni merepek plak kan xpela sekali sekala apa salahnya, bercakap tentang Awak dan Kite membuatkan aku terlupa tentang kemarahanku terhadap seseorang tu hehe. Bagusnya, ia seperti penawar bagi segala racun yang berada dalam diri aku. "andainya kasih sayang menjadi kerinduan, ianya bagai pohon yang memerlukan pilihan dan kata-kata dari perbuatan" -Zaihasra-

Awak, Kite & Saya
P/s: Untuk kau ULAR SAWA GEMOK!!! kalau buat perangai lagi lepas ni aku sepak je ko terus tanpa budi bicara!!! Kali ni aku maafkan sebab 2 belah sayap aku cakap "be patient" (menci2!!!! sebab tak dapat marah orang haha) Hana, jangan asyik cakap "ade aku kisah" lagi depan aku, karang dengan kau-kau sekali aku belasah HAHAHA!!! (raya minta maaf) =p

No comments:

Post a Comment