Sunday, August 21, 2011

Hana Gucci

Weeii..!!!! please la aku tak bolehlah nak hidup lame-lame dengan orang yang aku tak percaya dan tak boleh nak share semua benda.. i needed a new roommate!!! Tapi kadang-kadang mulut aku ni gatal terlepas gak (bukan gatal tapi dah terbiase dan kadang-kadang aku peduli apa) lantak ko la nak sebar kat sape cuma bezanya disini aku lebih berhati-hati dan tak bercerita tentang mana-mana pihak dan hal peribadi. 

Disaat aku menghitung hari untuk tinggal dengan roommate baru sem depan, sambil ditemani oleh Jue disisi.. aku menerima 1 berita yang gembira dari orang yang aku sayang dan rindu iaitu Hana my Gucci. Ok, berita apa yang best sangat tu, aku cite kemudian. Firstly tidak aku nafikan memang aku tentang hubungan ko sekeras-kerasnya bila ko amik keputusan untuk hidup bersama dengan Si Bodoh (ko yang bagi name ni kat dia bukan aku hehe) sebab orang macam dia tidak layak dilayan baik kalau dia mati cepat pon baguslah kesian kat orang-orang disekeliling dia sebab kene tipu hidup-hidup bila nak insaf tu.. 

Apa yang menyebabkan aku marah dan tak suka dia sangat-sangat. 1st bila dapat tahu dia buat kau macam sampah, buang dan ludah kat kau bila dia taknak pastu datang balik jilat ludah dia sendiri dengan muka tak tahu malu dan tak rasa bersalah. 2nd dia buat semua tu depan mata aku dan aku tak dapat nak buat apa-apa sebab time tu hormatkan perasaan kawan aku ni (kalau ikutkan hati aku dah lama aku cari pasal dengan dia hehe). 3rd cara dia layan ko macam ko takde sape-sape kat dunia ni kan..mentang-mentanglah ko lurus macam pembaris tapi dia takde hak untuk buat semua tu kecuali aku (aku memang suka buli ko kadang-kadang tapi tak zalim ok) =p

My Feel
4th aku lagi tak suka dia bila dapat tahu yang Si Bodoh dah kawen tapi mengaku bujang. Ingatkan bila dah kantoi macam tu terus berubah tapi rupanya makin menjadi-jadi, adehh..ciannye anak dan bini dia dapat laki  dan ayah Si Bodoh macam ni, sendiri yang gatal tapi salahkan orang lain yang tak berdosa plak. 5th tak suka aku makin bertambah-tambah bila Si Bodoh ade niat nak ajak ko kawen dengan dia jadi bini no2. Eee..pleasela dia sedar diri ke tidak tu hahaha. "My feeling like a broken heart dear.. when people make you like that"

Laugh with me
Ok, berbalik semula pada berita gembira tadi, I FEEL SO HAPPY when u say "I DO" to be GP girlfriend. Rasa nak melompat-lompat dan belasah je ko time tu (nasib baik ko jauh haha) Berkat kesabaran dan doa aku, akhirnye ko dengar juga cakap aku kan budak nakal hehe. Ok, untuk kali ini jangan risau sebab aku akan sokong ko 100%  untuk perkara yang betul saje ok.. =p tapi kalau dia buat ko nangis jangan lupa bagitau aku awal-awal biar aku marah dia untuk ko hehe. Lagi 1 kalau dia tak jaga kau elok-elok macam aku buat, haa..ko angkat jela kaki awal-awal. 

P/s: Baby girl i don't care what people and you thinking about me when i create story about Si Bodoh. I don't care if you mad me but please don't hate me (raya minta maaf  =p) because aku hanya mahu melihat kau gembira dan tersenyum penuh makna dalam menempuhi hari-hari yang mendatang dan aku hanya mahu lihat kau hidup bahagia bersama orang yang menghargai kau sebagai perempuan.

2 comments:

  1. wahh~
    what happen to hana my gucci?
    makin parah ke...??
    huhuu~

    ReplyDelete
  2. Haha ayat ko..xle bla kan.. dia baik-baik saje meyh..

    ReplyDelete