Thursday, June 9, 2011

My Ambition

Hai semua.. malam2 ni boring plak rasenye, tak tau che nak wat gapo nak study pon exam dah lame habis. Gedik tol, time exam hari tu xmau study sekarang sebok nak pengang buku (ske hati aku r..) hehe. Keje oh keje.. aku pikir ingat nak keje cuti sem ni tapi cuti pon tak sampai sebulan so cam ade plak kn orang nak amik aku ni utk menyemakkan kedai dia orang tu.. kuikuikui. So aku amik keputusan lepak jela kat ruma doa banyak-banyak dan tengok kebun durian.

Cita-cita sem ni nak target 3 pointer atau lebih sedap si panggil sebagai 4 rata ( 4 flat) haha tapi cam biaselah usaha xdelah lebih sangat berangan je yg lebih (adeh pedik kot). Pastu target keje nak beli Nikon D90 and then nak beli kete plak. So ngan camera n kete bolehlah merayap puas2 p melancong sana sini pusing 1 Malaya bersama kawan-kawan and p oversea ngan Azahary hoho. Ada duit lebih bawa mak abah sekali.

Pastu nak sempurnakan niat di hati nak p wat haji ngan mak, aku harap dan berdoa mak abah panjang umur agar boleh p wat haji lagi untuk kali ke2. Sambil-sambil 2 cuba capai niat kami sekeluarga untuk buka restaurant sendiri di Melaka. Bile dah kaya sikit nak wat rumah besar  pula cam mak dan ada swimming pool. Pic kat atas tu adalah ruma idaman aku, cewah.. hahaha semoga termakbul hendaknye. AMIN..


No comments:

Post a Comment