Saturday, January 29, 2011

Dia Anna Carey

"Hidup di dunia ini laksana lautan yg jarang tenang. Airnya beriak, berombak dan bergelombang. Pada laut ada susah dalam senang, ada senang dalam susah" -Hamka-. Eerrmm..camnilah ibaratnye hidup aku skarang.. hanya mampu berserah pada ALLAH ape akan jadi lepas ni. Lame dah xbuka blog ni..akibat dari kesebokkan hidup yg melampau.. rindu pulak rasanye, setiap hari hanye pikirkan asgment yg xsiap2..

21st Jan, ari2 beday roomate aku si Anna Carey, so pada mlm tu kite org pakat ramai2 kenekan dia kt court. Susah tol nak pujuk dia balik unisel malam 2.. macam2 alasan aku wat tapi xjalan gak.. akhirnye dia tewas juga di tangan Jue. Ape entah yang dak Jue ayat kat dia.. sampai dia cair gak akhirnye, congratulation Jueey. So tepat kul12 mlm kami pon berlakonla.. kononnye wat meeting utk asgment group so bile dia tgh leka bagi pendapat.. kite org pon ape lagi simbah dia ngan air yg bercampur tepung. Hahaha teruk tol muke dia malam tu.. tpi sorry xle nak tunjuk pic coz semua free hair time 2. Kite org belikan dia kek tiramitshu dari Secret
Recipe, tua dah ko yek Carey hehe.. sorry coz lie u.. =)

Dekat 3 minggu aku pikir, ape nak bagi kat minah ni.. agar dia boleh ingat aku selalu bile dah abis blajar nanti. So pikir punye pikir akhirnye aku tertido hahaha penat kot. Finally aku amik keputusan untuk buat kad n bagi bunga ni kt dia. i hope u like it.. =)

No comments:

Post a Comment