Wednesday, January 19, 2011

Juling Mata Dah

Selamat petang semua, target aku sem ni nk bli Nikon D90 plak.. ari2 aku dah berjaya beli Sony Cyber-Shot W310. Pic sony mmg cantik gler smpai wat aku "i love u la" hehe tpi kasihku telah beralih arah ble nampk D90.

So aku telah share money ngn adik aku tersayang dak Nany dgn syarat "jgn smpai kantoi ngn mak"..HAHAHA (gelk jahat) Tapi cam xjdi je.. Eerrmm..just waiting for a time tuk aku angkut menatang ni.. inshallah dalam tahun ni..  kalau xde halangan, huahua!!! (gler) =))
 
Nikon D90
















1 comment:

  1. Hekeleh..kasih tlh beralih arah ek..ape org kate..setelah sepah dibuang..bujang sepah plak diambil nye..mcm raja lawak..pastu maharaja lawak plak mgambil tempat nye ek...ade rezki..adala D90 awk tuh...tp jgn lupakan kasih Sony-Cybershot W310..hehehehe...

    ReplyDelete