Tuesday, January 18, 2011

FB Sengal+Senget

Setelah sekian lama aku duk diam2 dlm blik.. akhirnye tergerak arini nk bka FB mklumla dh lme xbka.. hampir bersawang coz penuh dgn comment dri peminat yg xbape aku nk minat haha (prasan jap).. dan dgn tibe2 aku telh mendapt 1 berita bruk iaitu FB dengan "BAIK HATINYA" (topik utama)  telh menukr profile aku dgn sendrinya.. dia ckp semuanya PRIVATE!! so what wrong with you FB. 

Nape dia blh tukar layout fb aku ikt ske atie dia je.. ade ke mak bapak aku suruh wat ha.. KEJI!!! ape dia org xtau ke, yg profile bru 2
BURUK SGT2.. mmg ptotla klau FB ni nak tutp akaun dia 1 dunia pda buln 3 ni, menyakitkan ati je.. Oiitt!!! FB, aku nak profile lme aku r.. give me back!!! kucing aku dok mare mu tau tok.. (asl tbe2 aku ckp klantan ni) pulok dh..(pelik jap) hahaha. I HATE FB SO MUCH!!!! DAMN!!!
 

No comments:

Post a Comment