Tuesday, February 8, 2011

Oh Crisis Management

"Jalan menuju kebahagiaan itu tidak ditaburi bunga mawar yang harum melainkan penuh onak dan duri" -william shakespeave- 

Minggu lepas baru je antar asgment crisis, ingtkan lepas antar bolehlah relax2 jap.. rupa-rupanye asgment kami 1 klas kene reject lagi wat kali ke3. Inilah kali pertama aku jumpe orang macam tu. Apa punya gler la, lect 2.. ada ke patot dia suruh kami wat asgment ikut format student Ph.d sedangkan kite orang ni budak degree. 

Nak kite orang wat keje secara sempurna sedangkan dia xtau ke xde bnda yang sempurna kat dunia ni kecuali ALLAH. Tersalah eja nama ayah dia pon jadi isu besar nak potong hampir separuh markah sedangkan ayah dia xkesah pon.. nasib baiklah dia bukan mak aku, kalau x.. ermm..xlarat nak layan orang macam 2.. 

Ape pon kami antar juga asgment 2.. coz dah xde masa nk betulkan lagi, dengan class dan asgment lain yang melambak2. Lantak dia la.. dia nak wat ape ngan asgment 2.. asalkan ati dia puas, aku dah xtau nak wat ape lagi untuk puaskan ati dia.. 2 la suruh kawen xnak haha. Semoga asgment aku ok dan ko bhagia dengan hasil keje kami..  Dan aku hanya mampu untuk terus berdoa. Amin..

No comments:

Post a Comment