Friday, November 4, 2011

Our Memories

Really Miss this Moment
We Are The Team
Yeah!!!!! bestnye kalau dapat tido time hujan lebat camni.. =) Exam dah nak dekat tapi aku still takde mood nak study.. bukan malas tapi kurang rajin haha. Ok skarg dah sem 6, ade 1 lagi sem untuk abiskan study kami semua di unisel. 


For this semester macam biaselah aku kaki planning dan yang lain just follow..for this semester our planning go to holiday at Japanese and French hahah gempak kan..=p

At French Side
Asal la smua org senget haha
"Day Just for a Girl Only" Picture kat sebelah kiri time ni kite orang berada dalam kawasan rumah Jepun hehe. Kami pergi bercuti 5 orang jak.. nak pergi ramai-ramai bawalah team sendiri ye.. Otak saya pun dah blur and takde benda nak cite sangat untuk di kongsikan bersama.. Tibe-tibe mati idea plak, slalunye ade je aku nak merepek kat sini huhu. So saya disini just nak share photo jer ngan kamoo semua hahaha. Thanks and see you later Dairy.. =)

No comments:

Post a Comment