Friday, May 6, 2011

Happy Mother Day's

2 May 1988 that's my birthday so maknenye dalam masa yang sama dekatlah "Happy Mother Day" untuk mak aku hanya mampu berdoa agar dia sentiasa tersenyum selalu, panjang umur dan sihat sejahtera. bagi aku hadiah paling baik yang aku nk bagi ialah menjadi anak yang lebih solehah and i want she proud of me.. 

Eerrmm..mak semakin hari semakin tue begitu juga dengan aku, part tu.. mmg xleh watpe lah, coz lumrah alam karang kalau sentiase muda je.. orang kata ada "saka" plak kn..hohoho.  Kadang kala aku still rase sedih coz kite xtau kan bape lame lagi dia dapat hidup kat dunia ni.. Apa-apa pun aku berdoa dan berharap agar mak selalu kuat untuk menghadapi dugaan ALLAH terutama sekali dalam hal menjaga abah yang sakit.. I LOVE U SO MUCH MAMA!!!! MUAAHHH!!! ^_^  

P/s: for all my sibling nk sambut mother day pastikan tunggu aku balik ok.. to my big bro jgn lupa hadiah aku ko dah janji hehe.. Inilah pic mak aku bersama dia punya cinta.. Apasal mak aku senyum senget yek time ni.. seganla tu kot hehe.. =p

No comments:

Post a Comment